درمان نازایی


باسلام وممنون بخاطرسایتتون

خانم دکترعزیزمن خانمی 26ساله هستم ودرسن20سالگی ازدواج وحدود3سال جلوگیری طبیعی داشتم وحدود2سالونیمه اقدام برای بارداری داشتم نتیجه نگرفتم.اوایل بعد6ماه دکترمراجعه کردم وازمایش دادم مشکلی نداشتم وسونوگرافیمم ازنظرفولیکول نرمال بودوهمینطورازمایشات شوهرم.بازبعدیکسال ب دکتری درمشهدمعرفی شدم وایشون پیشنهادای یوای دادن وسه باربافاصله زمانی هرچهارماه یکبارای یوای شدم وبازبی نتیجه. طی این مدت سونوبدون مصرف دارودادم وازنظرفولیکول نرمال شوهرم متخصص اورولوژی رفتن مشکلی نبود.ولی متخصص زنان احتمال دادن کمی غلظت درازمایش ایشان زیاداست ولی دوماهه برای افزایش تحرک اسپرم قرص مصرف میکنه بااینکه ازمایشاتش خوبه ولی نمیدونم چراباردارنمیشم.البته رحمم درعکس رنگی دوشاخ  بودو البته لوله هاباز.خواهش میکنم شماراهنماییم کنیدایامن بایدای وی اف انجام بدم وچرامن باردارنمیشم?دوره پریودیم مرتب والبته دوماهه 3و4روزجلومیاندازه.کمکم کنید

-----------------------------------------------------------------------------------------



ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.